Lietuvoje teisės aktai priimami ir keičiami tikrai per dažnai, neretai įstatymų leidėjas siekia sureguliuoti ir tokias visuomeninio gyvenimo sritis, kurių reguliuoti apskritai nereikėtų, taip pat kartais nepakankamai įvertinama, kaip priimti teisės aktai bus įgyvendinami praktikoje.
Susidaro įspūdis, kad teisės aktų leidyba mūsų šalyje tampa tarsi savotišku Seimo narių darbo įrodymu (kad visuomenė negalvotų, jog Seimo nariai nieko neveikia).
Tabako, tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių kontrolės įstatymo pataisos, pagal kurias draudžiama rūkyti daugiabučių namų balkonuose, terasose, lodžijose, kai bent vienas namo gyventojas prieštarauja rūkymui, tikrai sunkiai įgyvendinamos praktikoje, nes įrodyti konkretaus asmens rūkymo balkone faktą yra gana sudėtinga.
Todėl nereikėtų stebėtis, kad už rūkymą daugiabučių namų balkonuose, terasose, lodžijose asmenys dažnai lieka nenubausti.
Administracinių nusižengimų teisėje galioja principinės nuostatos, kad asmuo gali būti traukiamas administracinėn atsakomybėn tik neginčijamai įrodžius, kad asmuo yra kaltas dėl administracinio nusižengimo padarymo, visos abejonės turi būti aiškinamos administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens naudai.
Skaitykite daugiau: Rūkymas balkonuose: žmonių sutarimas veiksmingesnis už įstatymą